BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 17, 2009

Hmm . . .

". . . sebenarnye aku nak letak kate-kate pengenalan kat sini, tapi entah camner nak buat dier jadik best pun aku tak tau . . . . Ok, aku cube buat se-sempoi yang mungkin." - (-_-)"

Blog ni dpt name dari maskot org lidi putih berskaf merah tu. Aku mule-mule reka boneskaf mase aku hilang henpon kat U dulu ( henpon tu mahal beb . . . family sponsor yang amat lak tu . . . ) . Aku lukis pakai Windows Paint ( ya paint . . . ) and letak tulisan " Gimme my phone back " sebelah dier. Aku set ar sebagai wallpaper mane tau ade la penyangak ( member2 zaman skang ni mmg suke tikam blkg org jer kan ? ) tu dtg bilik aku ke ? Tgk riak muke semacam jer = SUSPEK !!

Ah, biarlah . . . ok tu tentang camner aku dapat boneskaf tu. Dalam log ni, aku akan letak seberape banyak mungkin tentang perkara2 yang aku minat ( macam2 la . . . ) . Amnye, aku ni seorang gamerz ( MMO jugak tau ), pelukis manga ( sesaje jer =P ) dan beberape perkara lain yang aku suke buat ar ( memanah ke, bowling ke . . . )

So, dengan akhir kate : " Salam ! Selamat dtg ke blog aku "

1 comments:

mamat_kebon said...

wah..
izat ad blog la...
bgs2...
lg..
ad x gem on9 yg len??
ltk la lg,,,